• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar

• Er is altijd 1 surfleraar per 5 kinderen.

€ 170,00 (t/m 10 kids) / € 135,00 (t/m 5 kids)

Kinderfeestje Golfsurfen

Kinderfeestje golfsurfen bij Dreams Surfschool, het stoerste feestje ooit! Lijkt het jou ook cool je kinderfeestje op het strand te houden en te leren surfen? Dan is Dreams Surfschool dé plek voor jou!

Dit wordt een feestje om nooit meer te vergeten. Voor je het weet sta je op je surfboard en pak je je eigen golven. Heb je nu echt de smaak te pakken? Dan kun je zelfs wekelijks op surfkids bij Dreams.

Je actieve kinderfeestje

Bij het kinderfeestje golfsurfen leer je alles wat je wil weten over surfen en natuurlijk op een surfboard surfen in zee! Bij Dreams Surfschool leer je golfsurfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards. Het surf kinderfeestje begint met een stukje theorie informatie met een glas limonade en droog oefenen. Even omkleden en daarna gaan we 1,5 uur surfen en lol maken. Het feestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jonglerenfreerunnen of strandjutten en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 170,00 (t/m 10 kids) / € 135,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 16,00 p.p.
Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)
Leeftijd: vanaf 6* t/m 14 jaar (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)
Geen A + B diploma maar wel voldoende zwemervaring? Vraag dan de zwemverklaring aan bij de aanvraag van het kinderfeestje.
Er is altijd 1 surfleraar per 5 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Materiaal (softtop surfboards en wetsuits), professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol inbegrepen.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent.
Mocht het weer zó slecht zijn dat het surfen niet door kan gaan, hebben wij een passend alternatief programma zoals bodyboarden en bodysurfen.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Dreams Beachhouse.

Betaling van het kinderfeestje skateboarden kan per e-factuur na afloop van het feestje.