Gymles

Een anders-dan-anders gymles. In plaats van handbal en voetbal een keer een gymles op het strand met: golfsurfen en powerkiten. Of een keertje longboarden en skateboarden of freerunnen. Bij Dreams kun je sporten beoefenen die je in de normale gymles niet tegenkomt. Speciaal daarvoor hebben we de gymlessen voor scholen vol met sporten die wij graag beoefenen!

Strand Gymles –
Basisschool

scholen gymles strand basisschool

Leeftijd: 6 t/m 12 jaar
(mits in bezit van zwemdiploma A en B)
Activiteiten: golfsurfen, bodyboarden, skimboarden, jonglerenbeachgames en discgolf
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde

Straat Gymles –
Basisschool

scholen gymles straat basisschool

Leeftijd: 6 t/m 12 jaar
Activiteiten: skateboarden, longboarden, freerunnen,  rollerskaten, bmx-enjongleren en discgolf
Locatie: skatepark, schoolplein of grote parkeerplaats

Strand Gymles –
Voortgezet Onderwijs

scholen gymles strand voortgezet onderwijs

Leeftijd: alle leeftijden (mits in bezit van zwemdiploma A en B of vergelijkbare zwemervaring)
Activiteiten: golfsurfen, bodyboardenskimboarden, powerkiten, raften, suppenbeachgamesjongleren en discgolf
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde

Straat Gymles –
Voortgezet Onderwijs

scholen gymles straat voortgezet onderwijs

Leeftijd: alle leeftijden
Activiteiten: skateboardenlongboardenfreerunnenrollerskatenbmx-enjongleren en discgolf
Locatie: skatepark, schoolplein of grote parkeerplaats

Gymles buiten van Dreams Skateschool & Surfschool

Er zijn verschillende programma’s voor basis onderwijs en voortgezet onderwijs. De gymles kan plaatsvinden op het strand van Ter Heijde, een skatepark in de buurt van school of op het schoolplein. Je kunt bij ons terecht met groepen van 10 t/m 40 kinderen en kunt kiezen voor een enkele gymles of een aantal lessen. Ook leuk als afsluiter van het schooljaar!
Je kunt zelf aangeven welke activiteiten er in het programma opgenomen worden. Uiteraard helpen wij graag met een passend advies en een offerte op maat.

Voor meer informatie en een vrijblijvend orienterend gesprek kun je contact met ons opnemen. Meer lezen over de diverse activiteiten voor een gymles voor scholen? Kijk bij activiteiten voor de informatie over de verschillende sportieve onderdelen.

Over de locatie:
Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving, met een mooi breed strand dat ideaal is voor sport activiteiten. Lees meer over de omgeving.