Kinderfeestjes

Dreams heeft de allerleukste stoere en actieve kinderfeestjes!

We hebben alles in huis om een actief kinderfeestje tot een succes te maken. Hou je ervan om lekker bezig te zijn, iets nieuws te leren en wil je samen een superleuke dag beleven, dan zit je goed bij Dreams!

Straat

Leren skateboarden, longboarden, bmx-en of freerunnen met een kinderfeestje bij Dreams.

Water

Je kunt met Dreams en je vriendjes lekker de zee in om te surfen, bodyboarden en skimboarden!

Strand

Heerlijk op het strand van Ter Heijde, jongleren, powerkiten, schatgraven of strandjutten.

Creatief

Maak je eigen kunstwerk met graffiti of dingen die je op het strand kan vinden en neem het daarna mee naar huis.

Binnen

Wil je graag skateboarden in een indoor skatepark, freerunnen in een sporthal? Ja hoor, dat kan bij ons! Dan nemen wij alles mee!

Aanvullende informatie

Bij Dreams kun je alle kanten op met je verjaardagsfeestje, combineer meerdere activiteiten met elkaar en blijf lekker bij ons op het strand eten en kadootjes uitpakken. Combineer bijvoorbeeld skimboarden en schatgraven of longboarden en freerunning. Zo kun je jouw verjaardagspartijtje helemaal maken, zoals je zelf wil!
Je kunt kiezen voor één activiteit, je eigen combinatie van feestjes maken, een heerlijke ‘Homemade Taart’ bestellen, kadootjes uitpakken en liedjes zingen en je kinderfeestje afsluiten bij Dreams Beachhouse met patatjes of poffertjes eten op het strand. Bij Dreams is alles mogelijk!

De actieve kinderfeestjes kunnen gegeven worden bij Dreams in Ter Heijde. Maar ook bijvoorbeeld op een skatepark bij jou in de buurt. En als het slecht weer is hebben wij vrijwel altijd een alternatief programma om zo toch jouw verjaardagsfeestje tot een succes te maken. Wij zijn op alles voorbereid.