Skateboardles

Wil jij leren skateboarden?
Dat kan, bij Dreams!
Dreams Skateschool geeft al ruim 20 jaar skateboardles voor beginnende en gevorderde skaters. Kies hier uit verschillende skateboard lessen:

Privéles

Dreams Skateschool is dé plek voor een privéles. Één uur privéles skateboarden zorgt ervoor dat je direct stappen maakt met je techniek. De opzet van een privéles is geheel aangepast aan jouw wensen.

Workshop

Skateboarden met je vrienden, collega’s of familie bij Dreams, een uitdaging die je nooit meer vergeet! Leer nieuwe tricks als je gevorderd bent, of begin bij de basis als je nog nooit op een board gestaan hebt.

Aanvullende informatie

Skateles voor beginners bij Dreams Skateschool
Voor beginnende skaters hebben we de beginners skateboardles. Je leert hier de basis van het skaten zoals steppen, vaart maken, indroppen, tiktakken en ollies. Er wordt uiteraard ook aandacht besteed aan veiligheid, zo leer je veilig vallen en goed landen. Ook als je nog geen eigen skateboard hebt kun je meedoen, Dreams heeft voldoende leen-skateboards ter beschikking. Het dragen van beschermers en een helm is verplicht tijdens de skateboardles voor beginners. Ook voor beschermers en helm geldt dat je ze kunt lenen van Dreams. Liever je eigen helm en beschermers? Dan kun je terecht bij onze Dreams Shop!

Ook Skateles voor gevorderden bij Dreams Skateschool
Klaar met de basis van de beginners les en wil je verder leren, dan kan dat tijdens de skateboardles voor gevorderden. Je kunt van te voren aangeven wat je tijdens de skateboardles wil leren. Dit kunnen specifieke tricks zijn zoals kickflip, nollie, shove-it, grinden of iets anders, maar ook beter landen of je stijl oppoetsen. Voor de gevorderden skateboardles heb je een eigen skateboard nodig. Het dragen van een helm is verplicht, de overige beschermers zijn optioneel. Heb je nog geen helm, dan kun je deze lenen van Dreams. Liever je eigen helm en beschermers? Dan kun je ook naar onze Dreams Shop!