Agenda 2023

Dreams Skateschool geeft wekelijks skateboardles aan kinderen van verschillende leeftijden.
Locatie: Gemeente Westland, Ter Heijde, Monster, ‘s-Gravenzande, Naaldwijk, De Lier, Poeldijk.
Daarnaast organiseren we regelmatig leuke skate events zoals Monsterloop en Skatejamm.
Wil je meedoen? Meld je dan aan via de site!

Skatemini’s

Voor kinderen van 3 t/m 5 jaar is er wekelijks skateboardles bij Dreams Skateschool.

Locatie:
Dreams Shop, Ter Heijde, Prins Willem III Plein (droog weer)
of
Dreams Playground Monster, Frans Halsstraat 19a (regenachtig weer)

zaterdag 09.00-10.00

Skatekids

Voor kinderen vanaf 6 jaar is er wekelijks skateboardles bij Dreams Skateschool.
Locatie: verschilt per les en weersomstandigheden
Outdoor: skatepark ’s Gravenzande of Poeldijk
Indoor: Dreams Playground, Frans Halsstraat 19a Monster

vrijdag 17.00-18.00

zaterdag 10.00-11.00

Longboardkids

Voor kinderen vanaf 6 jaar is er in het zomerseizoen wekelijks longboardles bij Dreams Skateschool.

Wordt nog aangekondigd

Locatie: Dreams Skateschool Ter Heijde, Prins Willem III Plein

Gratis Skateles

Dreams geeft alweer 21 jaar gratis skateboardlessen in het Westland op verschillende buiten skateparken. Dit om skateboarden voor iedereen toegankelijk te maken. Zondag 9 april is het weer zover!

Boek je les

Skateles Alert

blijf op de hoogte van de lessen

Ik wil graag alert(s) ontvangen over (meer opties mogelijk):