Freerunnen

Dreams geeft wekelijks freerunles voor kinderen. Tijdens het de freerunkids les leer je lekker springen, klimmen en klauteren. Na een freerunning les is buiten spelen nooit meer hetzelfde, overal zie je mogelijkheden om te freerunnen. Wij leren je ook veilig landen. Waar wacht je nog op?

Freerunnen voor Kids

Rennen, springen, klimmen, rollen..

Na een freerunning les bij Dreams is buiten spelen nooit meer hetzelfde! Overal zie je mogelijkheden om te freerunnen.

Dreams geeft wekelijks freerunles voor kinderen, binnen in onze Playground en buiten.

FreerunKids 6+

Tijdens de les leer je lekker springen, klimmen en klauteren, bij Dreams Playground of bij mooi weer lekker buiten in de buurt.

FreerunKids 8+

Er wordt gebruik gemaakt van alle obstakels in onze skate en freerun hal om veilig nieuwe tricks te leren. Bij mooi weer gaan we natuurlijk naar buiten!

FreerunMini’s

Voor de mini’s van 4 en 5 jaar is er een indoor freerunningles bij Dreams Playground Hier leren kinderen spelenderwijs springen en landen op gymmatten.

Aanvullende informatie

Geen straat of speeltuin is meer hetzelfde na een freerunning les met de Dreams instructeurs. Ze steken je aan met hun enthousiasme en voor je het weet hang je zelf aan een klimrek of speel je apenkooi op straat!

Freerunkids is een wekelijkse freerunles voor kinderen van verschillende leeftijden. Voor de allerkleinsten vanaf 4 jaar is er de FreerunMini’s. Daarnaast is er FreerunKids vanaf 6 jaar en vanaf 8 jaar. De lessen worden gegeven bij Dreams Playground in Monster of bij mooi weer buiten in Ter Heijde. Onze enthousiaste instructeurs zorgen voor een leuke en leerzame sfeer tijdens de lessen. Naast veiligheid leert je kind risico’s inschatten en vergroot het zelfvertrouwen!

Inschrijven kan per les en instromen kan altijd. Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor het Freerun Les-alert. Tot snel!