• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: 6 t/m 7 jaar

• Wij hanteren 1 instructeur per maximaal 10 kinderen.

Kosten: € 7,50 p.p.

FreerunKids 6+

Leren Freerunnen bij Dreams Skateschool.. Geen straat of speeltuin is meer hetzelfde na een freerunning les met onze instructeurs. Overal zie je mogelijkheden om te freerunnen. Ze steken je aan met hun enthousiasme en voor je het weet hang je zelf aan een klimrek of speel je apenkooi op straat!

Inschrijven kan per les en instromen kan altijd. Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor het Freerun Les-alert. Waar wacht je nog op? Tot snel!

Kom mee doen met de groepsles!

FreerunKids 6+ is een wekelijkse freerunning les voor kinderen van 6 en 7 jaar. Tijdens deze les leren kinderen spelenderwijs springen en landen en kunnen ze hun eerste coole tricks proberen. Onze enthousiaste instructeurs zorgen voor een leuke en leerzame sfeer. Er is geen verplichting om iedere week te komen, je schrijft je per les in en betaalt ook per les!

Wat leer je?

De eerste stappen voor het echte freerunnen worden hier gezet. We maken gebruik van obstakels om de balans te testen, goed te leren springen en landen. Natuurlijk wordt er geklommen, gerold en gevallen. Nieuwe tricks oefenen vaak we binnen, daar is de grond zacht want daar liggen de matten. Er is ruimte om eigen tricks te laten zien en om nieuwe te leren.

Binnen en buiten

Freerunning is eigenlijk een buitensport, maar bij slecht weer (of met nieuwe tricks) is het wel zo fijn om binnen te kunnen leren freerunnen. Bij regen of kou geven we deze les indoor bij Dreams Playground. Dit is onze skate/freerun hal waar kinderen in een veilige omgeving kunnen leren freerunnen. De hal is alleen open tijdens de lessen.

Smaak te pakken?

Als je kind freerunnen helemaal te gek vind en een keer wilt introduceren aan zijn/haar vrienden is een kinderfeest freerunnen een super leuk uitje. Sowieso een origineel feest! Dit kan zowel binnen als buiten.

Kosten: € 7,50 per les
Strippenkaart 5x :
Tijdsduur:
1 uur
Leeftijd:
6 t/m 7 jaar
Wij hanteren 1 instructeur per maximaal 10 kinderen.
Vanaf 4 kinderen gaat de les door.

Locatie en materiaal.

Sportkleding in laagjes en sport/gym schoenen.

Kinderen leren hun eigen grenzen kennen en op eigen tempo te verleggen. De balans wordt beter en kinderen worden handiger. Vallen hoort erbij. Bij deze freerunningles leren kinderen gecontroleerd vallen door bijvoorbeeld door te rollen.

Indoor: Dreams Playground in Monster.
Frans Halsstraat 19a.
Loop of fiets bij nummer 19 het steegje door.
Parkeren kan in de omgeving gratis.

of
Outdoor: Dreamsshop in Ter Heijde.
Plein Prins Willem III kruising Karel Doormanweg.
Parkeren fiets kan bij de Karel Doormantrap. Parkeren auto kan gratis in de omgeving m.u.v. vergunninghoudersplekken.

Betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem VikingBookings of per pin of contant bij Dreams Shop.