• Al 20 jaar actief!

• Een team van gepassioneerde buitenspelers.

• Familiegevoel

Over Dreams

Het ‘Dreams Gevoel’….
Durf te dromen en durf voor je dromen te gaan! Vallen en weer opstaan en vooral veel lol maken. Dát is het ‘Dreams Gevoel’.
Dreams is een thuisbasis voor kinderen en volwassenen, doordat wij les geven in sporten die leeftijdsonafhankelijk zijn, is leeftijd niet belangrijk bij Dreams. Wat is er mooier dan een kind van 8 jaar oud die zijn vader surftips geeft, of dat een 16-jarige op het skatepark leert skaten van een 12-jarige? Bij veel sporten onmogelijk, bij Dreams niet.

Wat is Dreams:
Dreams bestaat sinds 2000, ons hart ligt bij de sporten en activiteiten die wij zelf het liefst beoefenen, zoals bijvoorbeeld skateboarden en surfen. Dreams bestaat uit een team jonge en enthousiaste professionals, sporters en creatievelingen die stuk voor stuk een unieke manier hebben om hun passie over te brengen. Alle Dreams instructeurs zijn in het bezit van een V.O.G. en werken altijd volgens het zelfde veiligheidsprincipe.

Wat wij doen:
Wij geven skateboardles op skateparken en longboardles op straat voor kinderen en volwassenen. Skaten is een sport die je met vallen en opstaan leert, het biedt een uitdaging voor zowel lichaam als geest. Dreams Skateschool biedt je de mooie combinatie aan van buiten-leven, sport, winkel en terras in combinatie met levenslange passie en expertise van de Dreamsbrigade.

En waarom wij dit doen:
Wij willen de drempel verlagen om te gaan sporten.  Buiten spelen is gezond; frisse lucht, actief bezig zijn en lol maken. Dat is wat sporten leuk maakt. Wij geven les in individuele sporten die je zowel alleen als met vrienden kunt beoefenen en leeftijdsonafhankelijk zijn. Wij zijn geen club of vereniging waarbij je je moet aansluiten of inschrijven wat het makkelijk maakt om met een sport te beginnen.