Vakantiedag

Op zoek naar coole BSO zomeractiviteiten?
In de vakantie is het  leuk om eens wat totaal anders te doen bij de BSO! Speciaal daarvoor hebben we de Dreams diverse coole BSO zomeractiviteiten, verschillende workshops tijdens de meivakantie, zomervakantie en herfstvakantie.

Strand activiteiten –
sport en spel

Leeftijd: 4 t/m 12 jaar
(mits in bezit van zwemdiploma A)
Activiteiten: skimboarden, schatgravenjongleren en discgolf
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde Tijdsduur: 1 – 1,5 uur per workshop bij keuze van één workshop.
Bij meerdere workshops hangt de totale tijdsduur af van de gekozen workshops, wij maken graag een programma op maat!

Straat activiteiten –
sport en spel

Leeftijd: 6 t/m 12 jaar
Activiteiten: skateboardenlongboardenfreerunnen,
rollerskatenjongleren en discgolf
Locatie: skatepark, schoolplein of grote parkeerplaats
Tijdsduur: 1 tot 1,5 uur per workshop bij keuze van één workshop.

Strand activiteiten – creatief en actief

Leeftijd: 5 t/m 12 jaar
Activiteiten: strandjutten en jut-kunst
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde
Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur totaal (strandjutten + jutkunst)
Creatief project: samen een kunstwerk maken om aan de muur te hangen bij jouw eigen BSO en/of een individueel kunstwerk maken.

BSO zomeractiviteiten – op het strand, skatepark of op de BSO

De diverse zomeractiviteiten kunnen plaatsvinden bij Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde, een skatepark in de buurt van de BSO of op het (school)plein bij de BSO. Je kunt bij ons terecht met groepen van 10 tot 150 kinderen en voor een enkele workshop of een hele dag-invulling.
Je kunt zelf aangeven welke activiteiten er in het programma opgenomen worden. Uiteraard helpen wij graag met een passend advies en een offerte op maat.Voor meer informatie en een vrijblijvend oriënterend gesprek kun je contact met ons opnemen. Meer lezen over de diverse Dreams activiteiten voor een vakantie dag bij de BSO? Kijk bij activiteiten voor de informatie over de verschillende sportieve, spel en creatieve onderdelen.

Over de locatie:
Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving met een breed strand, ideaal voor sportieve activiteiten. Lees meer over de omgeving.