Strand

Kinderfeestje op het strand bij Dreams Surfschool!

Dreams Surfschool zit op het strand van Ter Heijde, een echte relax plek. We organiseren de leukste kinderfeestjes op het strand zoals golfsurfenbodyboardenskimboardenkite vliegerenstrandjutten en schatgraven, wij zijn er gek op!

Powerkiten

Het vliegeren met een powerkite geeft een kick waar je maar geen genoeg van krijgt!

Strandjutten

Met het kinderfeestje strandjutten ga je op avontuur en krijg je uitleg over dingen die op het strand te vinden zijn.

Schatgraven

Het Kinderfeestje Schatgraven betekent spanning, avontuur, samenwerken en buitenspelen in één.

Kinderfeestje buiten

Lekker uitwaaien op het strand en buiten spelen. Voor alle leeftijden is er een geschikte strand activiteit, voor de allerkleinsten (vanaf 5 jaar) schatgraven en voor de grotere kids (vanaf 8 jaar) vliegeren en voor iedereen met zwemdiploma’s golfsurfen of bodyboarden.

Je kunt je kinderfeestje bij het strand combineren met andere (strand) activiteiten of een creatief feestje. Je kunt bij Dreams je cadeautjes uitpakken en lekker een stuk taart eten en ook je feestje afsluiten bij Dreams Beachhouse met patatjes of poffertjes eten op het strand (april t/m september). Hoe dan ook, wij zijn op alles voorbereid!

Over de locatie:
Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving, met een breed strand waar lekker gesport kan worden. Lees meer over de omgeving.