• Tijdsduur: 1 uur (langer in overleg)

• Leeftijd: vanaf 6 jaar

• Liever groepsles longboarden? Kijk dan hier.

Kosten: € 40,00 p.p.p.l.

€ 70,00 voor 2 personen

Privéles Surfskaten

Aanvullende informatie

Privé Longboardles voor beginnende longboarders
Voor beginnende longboarders starten we vaak met de basis technieken, denk hierbij aan steppen, vaart maken, vaart minderen, remmen en downhills maken. Er wordt uiteraard ook aandacht besteed aan veiligheid, zo leer je veilig vallen met beschermers en goed remmen. Leren longboarden bij Dreams Skateschool gaat razendsnel, voor je het weet kun je het al!
Ook als je nog geen eigen longboard hebt kun je een privéles volgen, Dreams Skateschool heeft voldoende leen-longboards ter beschikking in verschillende soorten en maten. Zo kun je ook direct testen welk longboard het beste bij jou past, zonder dat je er meteen een hoeft te kopen. Bij Dreamsshop hebben we veel verschillende longboards op voorraad, gelijk aan de longboards die ook in de les gebruikt worden. Het dragen van beschermers en een helm is verplicht tijdens de longboardles voor beginners. Ook voor beschermers en helm geldt dat je ze kunt lenen van Dreams. Liever je eigen helm en beschermers? Dan kun je terecht bij onze Dreamsshop!

Privé Longboardles voor gevorderde longboarders
Heb je de basis van de beginners longboard les al onder de knie en wil je verder leren, dan kan dat tijdens een privé longboardles voor gevorderden. Je kunt van te voren aangeven wat je tijdens de longboard les wil leren. Dit kunnen specifieke tricks zijn zoals cross step, powerslides, ollies, dancing of iets anders, maar ook beter remmen of je stijl oppoetsen. Voor de gevorderden longboardles neem je bij voorkeur je eigen longboard mee, maar kunt ook een van de longboards van Dreams Skateschool testen om het verschil te ervaren met je eigen board. Het dragen van een helm is verplicht, het dragen van slide-gloves is aan te raden, de overige beschermers zijn optioneel (hangt er vanaf wat je zelf wil). Heb je nog geen helm, dan kun je deze lenen van Dreams Skateschool. Liever je eigen helm, slide gloves en beschermers? Dan kun je terecht bij onze Dreamsshop!

Liever groepsles? Ook dat kan. Kijk dan bij de groepsles longboarden.

Kosten 1 uur: € 40,00 | € 70,00 voor 2 personen
prijs inclusief gebruik longboards, helm en beschermers

Leeftijd: alle

Liever groepsles longboarden (voor kids)? Kijk dan hier.

Diverse longboards, beschermers, helmen en professionele begeleiding longboard instructeur.

Gemakkelijk zittende kleding en schoenen die vast kunnen. Heb je een eigen longboard, helm en/of beschermers? Neem ze dan mee!

Wil je graag je eigen longboard, beschermers en/of helm kopen? Wij helpen je graag bij het maken van een goede keuze bij Dreamsshop in Ter Heijde (of online)! Diverse longboards testen tijdens de longboard les kan ook!

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. Bij ons is het dragen van beschermers en een helm verplicht tijdens de lessen. Ook als je al kan skaten. Bij longboarden hoort vallen. Zonder vallen kun je niet leren longboarden. Gelukkig hebben we beschermers, helmen en pleisters. De meeste kinderen (en zeker volwassenen) vinden longboarden makkelijker om te leren dan skateboarden.

Fietspaden en downhills in de duinen in de buurt van Dreamsshop in Ter Heijde aan zee. Ter Heijde is pittoresk vissersdorp en ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving. In de duinen rondom Ter Heijde kun je perfect longboarden, de glooiende fietspaden zijn ideaal om te leren longboarden.
Navigatie: Dreamsshop | Willem III Plein Ter Heijde
Bij regen wordt de les in overleg verplaatst naar een andere datum.

Betaling van de privéles longboarden verloopt via ons reserveringssysteem Viking Bookings.